بروکراسیهای واردات خودرو باعث سوءاستفاده خودروسازان شد
نماینده مردم بابل در مجلس، با بیان اینکه بروکراسیها و قواعد دست و پاگیر در مسیر واردات خودرو باعث سوء استفاده خودروسازان شده است تاکید کرد: با استفاده از ابزارهای نظارتی خود جهت برخورد قاطع با متخلفان این حوزه و مسئولان مربوطه ورود خواهیم کرد.