پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت تجارت نیوز / ۱ ساعت قبل

حزب‌الله: اسرائیل با حمله عمدی به شهروندان در منطقه دوحه کفررمان، بار دیگر آتش‌بس را نقض کرد

 حزب‌الله: اسرائیل با حمله عمدی به شهروندان در منطقه دوحه کفررمان، بار دیگر آتش‌بس را نقض کرد
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی بار دیگر آتش‌بس را نقض کرده و شهروندان لبنانی را که برای سرکشی به محل سکونت خود در منطقه دوحه کفررمان رفته بودند، به‌ طور عمدی هدف قرار داده است.