مهدی مسائلی، دبیر سندیکای صنعت برق ایران، در مورد میزان ناترازی برق در سال جاری عنوان کرد: ناترازی برق در سال جاری کمتر از حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار مگاوات نخواهد بود. حتی این برآورد را نیز باید خوشبینانه و ایدهآل تلقی کرد. نشانههای این وضعیت هماکنون قابل مشاهده است.