دقایقی از سخنرانی معاون محترم ریاستجمهوری و رییس سازمان بهینهسازی، درباره الزام دولت به خصوصیسازی عرضه برق به مردم در شبکههای اجتماعی منتشر شده است. ایشان از لزوم پاپس کشیدن دولت از حد فاصل تولید تا مصرف برق نکاتی را بیان داشتند که لابد گام نهادن در مسیر «بهینهسازی مصرف» است.