چهارشنبه / ۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 23 July, 2025
 روزنامه تجارت / ۱۴۰۳/۰۸/۰۵

اهمیت ثبت برند در کسب و کار

اهمیت ثبت برند در کسب و کار
در دنیای پویای کسب‌وکارهای امروزی، رقابت شدید و تغییرات سریع بازار، ثبت برند به یکی از ابزارهای کلیدی برای بقای شرکت‌ها تبدیل شده است. تحقیقات نشان می‌دهد که برندهای ثبت‌شده می‌توانند تا 80 درصد بیشتر از شرکت‌هایی که بدون برند فعالیت می‌کنند، مشتریان را به خود جذب کنند. علاوه بر این، بررسی‌ها حاکی از آن است که مصرف‌کنندگان به‌طور متوسط 70 درصد بیشتر تمایل دارند به شرکت‌هایی اعتماد کنند که برندشان شناخته‌شده و محافظت شده است.