شنبه / ۱۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 2 August, 2025
 سایت تیتر کوتاه / ۱۴۰۳/۱۰/۱۰

صنعت تبلیغات ایران در تقاطع تغییرات

صنعت تبلیغات ایران در تقاطع تغییرات
صنعت تبلیغات ایران در میانه چالش‌های ساختاری و فرصت‌های تحول‌آفرین قرار دارد. از محدودیت‌های اعمال‌شده بر ابزارهای ارتباطی مانند تماس‌های صوتی تبلیغاتی تا نقش پلتفرم‌های خارجی در آینده این حوزه، گفتگو با یکی از فعالان برجسته صنعت نشان می‌دهد که تبلیغات، با وجود تأثیر چشمگیر در افزایش فروش، هنوز برای همگام شدن با نیازهای روز و تحقق ظرفیت‌های بالقوه خود، به تحولاتی اساسی نیازمند است.