buy backlinksمبلمان آمفی تئاتر،رض کوآموزش تخصصی ترومپت و سایدرامنمایندگی فروش و تعمیرات کانن مرکز …

دو علت اصلی عدم واریز پول سهام عدالت در بانک رفاه / سهامدارانی که وجهی دریافت نکرده‌اند، چه کنند؟
روند فروش سهام عدالت برای سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند تا سقف ۳۰ درصد ادامه دارد اما به همان نسبت نیز نارضایتی سهامداران از تاخیر در واریز پول سهام و مبلغ آن وجود دارد. فردین آقابزرگی، مدیرعامل کارگزاری بانک رفاه در گفتگو با تجارت‌نیوز در خصوص وضعیت فروش سهام عدالت در این کارگزاری به مشتریان خود توضیحاتی داد. وی در ابتدا گفت: عمده تاخیر در پرداخت وجوه اول به مغایرت بین حساب‌های بانکی و شبا اعلام شده از سوی مشتریان و دوم به درخواست‌های سفارش فروش مکرری که ممکن است یکی از دارندگان به چند کارگزاری درخواست فروش داده باشند برمی‌گردد؛ در این صورت اطلاعات به سپرده‌گذاری ارسال می‌شود و سپرده‌گذاری آن را متوقف می‌کند که از ۳۰ درصد بیشتر نشود، این دو موضوع در ۹۹ درصد اوقات باعث تاخیر در واریزی‌ها شده است. وی افزود: در غیر این صورت طبق ضوابط که در اوراق بهادار و شرکت بورس و فرابورس معمول هست، پرداخت وجه حاصل از فروش به حساب دارندگان سهام عدالت انجام شده و خواهد شد. آقابزرگی در خصوص کسانی که در بازه زمانی ششم تا سیزدهم خرداد ماه درخواست فروش ۳۰ درصد از سهام خود را داده‌اند، عنوان کرد: درخواست‌های که در بازه زمانی ششم تا سیزدهم خرداد ماه به بانک رفاه شده، به فروش رفته و وجوه آن واریز شده است. کسانی که در خواست خود را در تاریخ‌های ذکر شده ثبت کرده‌اند اما پول آن را دریافت نکرده‌اند به دو علتی که گفته شد یعنی مغایرت در اطلاعات حساب و ثبت درخواست مکرر برمی‌گردد. مدیرعامل کارگزاری بانک رفاه برای حل این مشکل سهامداران توضیح داد: هم شرکت سپرده‌گذاری که مبدا و مقصد مکاتبات است و هم ما این مشکل مشتریان را پیگیری می‌کنیم، اما دارندگان سهام عدالت در صورت تاخیر در واریز پول سهام خود می‌تواند به بانک مراجعه و اطلاعات حساب خود را بررسی کند که درست باشد چون ممکن است حساب برخی از آنها راکد باشد. مطالعه بیشتر: سامانه سعدی چند روزه پول سهام عدالت را واریز می‌کند؟ / پرداخت ۱۰ میلیارد تومان طی روزهای آینده