تولید صندلی سینمایی ،صندلی همایش …آموزش خصوصی و مشاوره کارشناسی بدنه …ثبت برند و ثبت شرکتتعمیر پرینتر در محل

کنترل آلاینده های هوا با حمل و نقل پاک میسر می‌شود/حمل و نقل عمومی یک موضوع حاکمیتی است
- اخبار اجتماعی - به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پیروز حناچی در مراسم افتتاح ایستگاه‌های اقدسیه و مرزداران در خطوط 3 و 6 مترو تهران که امروز برگزار شد، اظهار کرد: روزهایی که کشور سالانه صدها میلیارد دلار درآمد داشت و باید از آن برای تأمین منابع مترو استفاده می‌شد، از دست رفت اما امیدواریم در افق پیشِ رو با گشایش‌هایی که ایجاد می‌شود از شرایط سخت تحریم خارج شویم و گشایش‌های مالی شامل مگاپروژه مترو در تهران و سایر شهرها شود.وی ادامه داد: علی‌رغم همه شرایط سخت، کرونایی، تحریم و کاهش شدید ارزش پول به قول‌هایی که به مردم دادیم پایبند بودیم؛ توسعه مترو و فضای سبز، جلوگیری از تخریب باغات و ایجاد انضباط مالی و کالبدی از کارهایی بود که در دستور کار قرار دادیم.شهردار تهران تصریح کرد: شاید یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های ما به ویژه از نیمه سال 97 به بعد جلوگیری از فروش شهر بود، قبلا برای اجرای همین پروژه‌ها عارضه‌های کالبدی سنگینی به جا گذاشته بودیم و خوشبختیم که به ازای حدود 40 ایستگاهی که به بهره‌برداری می‌رسانیم از طرح تفصیلی و برنامه‌های مصوب تهران تخطی نکرده‌ایم.وی اضافه کرد: در واقع مگاپروژه ما شهرفروشی بوده و هست به این معنا که ضوابط طرح تفصیلی عبور نکرده‌ایم؛ برای اینکه یک جا را درست کنیم عارضه سنگینی به جا نگذاشته‌ایم و مطمئنیم این روش باید ادامه پیدا کند.حناچی همچنین گفت: بعضا گفته می‌شود که شهرفروشی در این دوره ادامه داشته و به عنوان مثال شما خانه شهردار را فروخته‌اید. این در حالی است که خیلی از املاک وجود دارد که آنها را می‌خریم یا می‌فروشیم ولی شهرفروشی به عنوان زیرپاگذاشتن ضوابط طرح تفصیلی نبوده است و متراژ پروانه‌های صادر شده گواه این موضوع است.وی با اشاره به اینکه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه به اعتقاد بنده حمل و نقل عمومی یک موضوع حاکمیتی است، اظهار کرد: توسعه مترو یکی از موضوعات اصلی شهرداری تهران است و ما فقط با کنترل آلاینده هاست که می توانیم هوای پاک  را برای مردم به ارمغان می‌آوریم.شهردار تهران عنوان کرد: بیش از 10 درصد آلایندگی هوای تهران ناشی از موتورهای بنزینی است و هوای پاک جز با گسترش حمل و نقل پاک مانند مترو اتوبوس تاکسی و موتورهای برقی محقق نخواهدشد. البته علاوه براین دوچرخه و اسکوتر نیز گزینه های خوبی هستند که مردم با آن نامانوس بوده اما ما 170 کیلومتر به مسیرهای دوچرخه اضافه کرده ایم و می توان تصور کرد که اگر دوچرخه را به عنوان یک وسیله کار مورد استفاده قرارد هیم به ازای هر یک از آنها یک خودرو از سطح شهر کم می شود. البته نمی گوییم همه شهر را با دوچرخه طی کنیم اما می توان از مبدا تا نزدیکترین ایستگاه مترو را با دوچرخه طی کرد.آغاز عملیات احداث خط 10 متروی تهران/ عدم حمایت دولت از حمل و نقل عمومی تهرانانتهای پیام/