دستگاه بادی آنالایزر ایتال‌ فیتآموزش تخصصی ویولن در تهرانپارسگروه ساختمانی آروین سازهاموزشگاه زبان روسی شرق تهران

- اخبار فرهنگی - به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون به خبرهایی همچون  انیمیشن‌های جدیدی همچون "شهر موشکی" و "قصه‌های عمو رحمان"، فیلم "غول پول" برنامه ساعت سینمای شبکه چهار،  عصر ظهور به روایت "عطر عاشقی" و مرور شبکه یک بر فیلم‌های وسترن می‌پردازیم که جزئیات آن‌ها در ادامه آمده است:چهار انیمیشن جدید در راه تلویزیونانیمشن های «آرمن»، «قصه‌های عمو رحمان» و «کارتونی‌ها» از تولیدات مشترک سازمان هنری رسانه‌ای اوج و صدا و سیما از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شود. «شهر موشکی» نیز از تولیدات این 2 مجموعه در حال پخش از شبکه پویا است که با استقبال از سوی کودکان روبرو شده است.«آرمن» به کارگردانی محمدرضا حسایی و حسین صفارزادگان و تهیه‌کنندگی محمدمهدی مشکوری اولین انیمیشن ابرقهرمانی در ایران است. «کارتونی‌ها» به کارگردانی حسین صفارزادگان و تهیه‌کنندگی میلاد حاجی مشهدی به آموزش تفکر اقتصادی در میان کودکان می‌پردازد.«قصه‌های عمو رحمان» به کارگردانی میکائیل براتی و تهیه‌کنندگی میلاد حاجی پروانه که از تکنیک سه بعدی بهره می‌برد دیگر انیمیشن از تولیدات اوج است که زندگی امام حسن(ع) و امام حسین (ع) در کودکی را روایت می‌کند.«شهر موشکی» به کارگردانی رسول آذرگون و تهیه‌کنندگی میلاد حاجی پروانه نیز که از شبکه پویا در حال پخش است به گفتمان مقاومت در میان کودکان و نوجوانان می‌پردازد.سه انیمیشن سریالی «آرمن»، «کارتونی‌ها» و «قصه‌های عمورحمان» با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط مدیران سیما به زودی از شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهند شد.«غول پول» به شبکه چهار می‌آیدقسمت سوم برنامه سینمایی «ساعت سینما» به فیلم سینمایی «غول پول» به کارگردانی جودی فاستر اختصاص دارد که پنجشنبه 6 آذر ماه ساعت 20:30 روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. این مجله سینمایی با طراحی و رویکرد جدیدی به بررسی آثار برتر سینمای جهان می‌پردازد.«ساعت سینما» به بهانه پخش فیلمی که حرفی برای گفتن دارد به مباحث سینما و روانشناسی، سینما و سیاست، سینما و اقتصاد، سینما و جامعه، سینما و رسانه و ... می‌پردازد. در این برنامه با رویکردی پژوهشی، سعی شده است پلی بک‌هایی مستندگونه و با تحقیق و پژوهشی گسترده تولید شود.حماسه‌سازان عصر ظهور به روایت «عطر عاشقی»برنامه «عطر عاشقی» جمعه 7  آذر ماه با حضور حجت‌الاسلام سید مهدی حائری‌زاده کارشناس موضوعات مذهبی به تبیین و بررسی موضوع سربازان امام زمان (عج)؛ حماسه‌سازان واقعی عصر ظهور می‌پردازد و حاج سید جواد میری زیارت «آل یس» را برای حاضران و بینندگان قرائت می‌کند.حضور شاعران آیینی برای قرائت اشعار مهدوی و ... از جمله بخش‌های دیگر این برنامه به شمار می‌رود.برنامه تولیدی «عطر عاشقی» کاری از گروه معارف شبکه پنج سیما است که غروب جمعه هر هفته به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید ناصر سجادی و با اجرای سید رضا نواب ساعت 17:30  روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.مرور شبکه یک بر فیلمی وسترنفیلم سینمایی "قطار 3:10 به یوما" ، به کارگردانی ، جیمز منگولد، محصول 2007 آمریکاست که موضوع تضمین حقوق مالکیت در غرب را روایت می‌کند. این فیلم که در قالب مجموعه برنامه سینما حکمرانی و ساعت 19:33 پخش می‌شود مربوط به ماجرایی در نیمه دوم قرن نوزدهم است، زمانی که جامعه آمریکا هنوز رگه‌هایی از غرب وحشی بی‌قانون را در خود دارد و در عین حال، حکومت‌های ایالتی و فدرال، درتلاش‌اند تا حاکمیت قانون و تضمین حقوق مالکیت را برقرار کنند.پیام اصلی حکمرانی سیاسی و اقتصادی این فیلم برای ایران آن است که: تضمین حقوق مالکیت و امنیت سرمایه‌گذاری، لازمه اصلی رشد و رفاه اقتصادی است. فضایی که صاحبان مشاغل و کسب و کار به سرعت می توانند مشکلات و مسائلشان را در یک سیستم پویا و کارآمد حل کنند.مجموعه مستند «سینما حکمرانی» که در 10 قسمت تهیه شده است، هر بار با پخش بخش‌هایی از یک فیلم سینمایی، پیام‌های مهم آن را به مخاطب و سیاستمداران یادآوری می‌کند.  فیلم‌های سینمایی تاریک‌ترین ساعت به کارگردانی جو رایت، تسخیرناپذیران به کارگردانی برایان دیپالما و رستگاری در شاوشن به کارگردانی، فرانک دارابونت از جمله فیلم‌هایی است که بخش‌هایی از آن در "سینما حکمرانی" بررسی می‌شود.این مجموعه کاری از گروه جهش تولید است که با تهیه‌کننده محمدرضا حاجی‌جعفری، اولین فصل آن در 10 قسمت تهیه و پخش آن از 7 آبان‌ماه آغاز شده است.روایت‌ اقبال واحدی از ضعف تلویزیون در برابر فضای مجازی/ تهیه‌کننده‌ها و اسپانسرها پای بازیگر مجری‌ها و ستاره مربع‌ها را به برنامه‌ها باز کردندمخاطب تلویزیون زیرچرخه سلطه آگهی‌­های بازرگانی/ آیا همه زندگی مردم وابسته به شبکه خرید و فروش است؟ناراحتی یوسف صیادی از رفتارِ تلویزیون با "سر حال شو"/ چرا طنزها، هجو شده و بازیگران سر از آگهی بازرگانی درآورده‌اند؟انتهای پیام/