نمایشگر وزن ،ترانسمیتر وزن و ترانسمیتر …از بین بردن جای جوش و زحم های پوستی …قیمت صندلی تاشو سینمایی رض کو …تولیدی سردنده کوثر

درخواست وزارت کشور از دولت برای معافیت تاکسی‌های دپو شده از استاندارد یورو ۵
- اخبار اجتماعی - علیرضا قنادان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ درباره تاکسی‌های دپوشده در برخی از پارکینگ‌های پایتخت با بیان اینکه در فرآیند نوسازی تاکسی، احتکار  معنایی ندارد، اظهار کرد: طبق قانون هر فرد بیشتر از یک تاکسی نمی‌تواند به نام داشته باشد و هنگام اسقاط خودرو، یک تاکسی به ازای آن وارد ناوگان می‌شود که مالک آن مشخص است.وی با اشاره به اینکه فرآیند نوسازی تاکسی مانند خودروهای شخصی نیست، ادامه داد: وقتی یک پلاک تاکسی صادر می‌شود با اطمینان می‌توان گفت یک تاکسی به ازای آن اسقاط شده است و زمانی که مرکز اسقاط، گزینه اسقاط را انتخاب می‌کند، پلاک خودروی فرسوده باطل و مراحل ارائه تاکسی جدید به سرعت طی می‌شود و مانند خودروهای عادی تعللی ایجاد نمی‌شود.مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: تاکسیران‌هایی که سال گذشته برای اسقاط خودروی فرسوده خود اقدام کردند، پلاک‌گذاری خودروی جدید  به دلیل استانداردهای محیط زیستی برایشان انجام نشد این درحالیست که طبق طرح کلید به کلید در نوسازی تاکسی‌ها، به محض اسقاط خودروی فرسوده باید تاکسی جدید تحویل مالک شود؛ این فرآیند به این معنی است که به طور اتوماتیک احتکار تاکسی‌ها امکان‌پذیر نیست.وی با بیان اینکه طبق ضابطه موجود در تاکسیرانی تهران اگر یک فرد خودروی تاکسی خریداری کند در طول دو سال تنها یکبار اجازه خرید و فروش دارد که این امر از وقوع هر نوع سوءاستفاده جلوگیری می‌کند، افزود: مشکل مالکان این تاکسی‌ها این است که بین تداخل در چند ضابطه قانونی گرفتار شده‌اند؛ البته باید به این نکته توجه داشت اینکه چندین دستگاه در زمینه نوسازی ناوگان تاکسی نظر می‌دهند و بروکراسی خاصی بر این فرآیند حاکم است مسئله ما در دستگاه‌های حاکمیتی، دولتی، خودروساز و غیره است و نباید تاکسیرانان و شهروندان در این خلال گرفتار شوند.قنادان تصریح کرد: مصوبه ممنوعیت شماره‌گذاری خودرو با استاندارد یورو 4 از سوی هیئت دولت ابلاغ شد و هرگونه اصلاح در آن نیز باید توسط هیئت دولت انجام شود اما پیگیری‌هایی در حد توانمان انجام داده‌ایم و تماس‌های متعددی با دستگاه‌های مرتبط از جمله با رئیس سازمان محیط زیست برقرار شده تا مشکل تاکسیرانان حل شود؛ طبق آخرین اخبار نیز درخواست معافیت این دسته از خودروها به پیشنهاد وزارت کشور به دولت ارسال شده تا در کمیسیون زیربنایی دولت مطرح شود که در صورت تایید، قفل شماره‌گذاری این تاکسی‌ها باز خواهد شد.تاکسی‌های دپو شده "احتکار" نیست!پرداخت وام 6 میلیون تومانی به تاکسیرانان از اواخر خردادچند نکته درباره افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتیکشف 5000 خودرو بدون پلاک ظن به احتکار در کشور/ لزوم پاسخگویی سازمان تاکسیرانی درباره تاکسی‌های بدون پلاکگزارش/ افزایش 69 درصدی کرایه‌های تاکسی چطور به شهروندان تهرانی تحمیل شد؟!لیست کرایه 802 خط ون و تاکسی در شهر تهران منتشر شدراه‌حل تاکسیرانی برای معضل دریافت کرایه‌های خودسرانه تاکسی‌های گردشی/ نصب AVL و GPS؟!انتهای پیام/