یکشنبه / ۷ دی / ۱۴۰۴ - 28 December, 2025
 سایت توسعه برند / ۲ ساعت قبل

«یک ...آن فروخته شد»؛ حذف فاصله تصمیم تا فروش در کمپین محیطی خودرو۴۵ 

«یک ...آن فروخته شد»؛ حذف فاصله تصمیم تا فروش در کمپین محیطی خودرو۴۵ 
کمپین تبلیغات محیطی خودرو۴۵ از ۲۵ آذرماه به مدت یک ماه، در شهر تهران اکران شده است؛ حضوری گسترده و هدفمند در قلب پرتراکم‌ترین بازار خودروی کشور، با تمرکز بر سرعت فروش خودرو که مزیت واقعی این برند را شکل می‌دهد.