جمعه / ۲ آبان / ۱۴۰۴ - 24 October, 2025
 توسعه برند / ۴ ساعت قبل

آمازون عقل خریدار را تصاحب کرد؛ هوش مصنوعی این برند حالا تصمیم می‌گیرد، نه شما

آمازون عقل خریدار را تصاحب کرد؛ هوش مصنوعی این برند حالا تصمیم می‌گیرد، نه شما
توسعه برند؛ هوش مصنوعی در آمازون دیگر فقط نقش راهنما ندارد، تصمیم هم می‌گیرد. برند خرده‌فروشی سیاتل با معرفی قابلیت تازه‌ای به نام «Help me decide» مرز میان مشاوره و تصمیم‌سازی را پاک کرد و بار دیگر نشان داد معادلهٔ خرید در دنیای امروز نه بر پایهٔ نیاز، بلکه بر محور الگوریتم برند شکل می‌گیرد. خرید از آمازون حالا دیگر یک انتخاب نیست، یک تصمیم از پیش گرفته شده است.