سه شنبه / ۲۹ مهر / ۱۴۰۴ - 21 October, 2025
 توسعه برند / ۲ ساعت قبل

گزارش تابستان ۱۴۰۴ دیجی‌کالا ادز: «شهرت برند» برای مردان در انتخاب ضدآفتاب اهمیت بیشتری دارد

گزارش تابستان ۱۴۰۴ دیجی‌کالا ادز: «شهرت برند» برای مردان در انتخاب ضدآفتاب اهمیت بیشتری دارد
گزارش تابستان ۱۴۰۴ دیجی‌کالا ادز نشان می‌دهد ۷۳ درصد از کاربران این پلتفرم از ضدآفتاب استفاده می‌کنند. طبق نتایج این گزارش، «شهرت برند» در میان مردان از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و زنان نیز بیشتر بر «توصیه متخصص پوست» اهمیت می‌دهند.