شنبه / ۲۲ آذر / ۱۴۰۴ - 13 December, 2025
 سایت توسعه برند / ۲ ساعت قبل

«شب که می‌شه… اِبی؟ تتلو؟ قمیشی؟» تبلیغی که بدون یک کلمه درباره محصول وایرال شد

«شب که می‌شه… اِبی؟ تتلو؟ قمیشی؟» تبلیغی که بدون یک کلمه درباره محصول وایرال شد
کمپین جدید برند تخصصی محصولات دهان و دندان «ویتارِکس» با شعار «شب که می‌شه… ویتارکس» در روزهای گذشته توجه گسترده‌ای را در فضای شهری و شبکه‌های اجتماعی به خود جلب کرده است. محسن غلام‌پور، منتقد رسانه، این کمپین را نمونه‌ای از یک روایت‌سازی جسورانه می‌داند؛ جایی که شعار متفاوت بیلبوردها — «شب که می‌شه… ویتارکس» — همراه با طراحی مینیمال و پیام غیرمستقیم، نشان می‌دهد بازاریابی در حوزه سلامت هم می‌تواند احساسی، فرهنگی و خارج از کلیشه‌های رایج باشد.