چهارشنبه / ۷ آبان / ۱۴۰۴ - 29 October, 2025
 توسعه برند / ۸ ساعت قبل

تا خودت را نشناسی، برند شخصی‌ات یک کپی ضعیف از دیگران است

تا خودت را نشناسی، برند شخصی‌ات یک کپی ضعیف از دیگران است
خیلی‌هامان با یک اشتباه شروع می‌کنیم: نگاه می‌کنیم چه کسی «جواب گرفته» و همان مسیر را می‌رویم. چند ماه بعد، محتوای زیاد داریم اما هویت نه. واقعیت این است که تا خودت را نشناسی، برند شخصی‌ات یک کپی ضعیف از بقیه می‌ماند. برای شروع، یک تصویر جمع‌وجور از علاقه‌ها، توانمندی‌ها و ارزش‌ها لازم است؛