پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت ورزش ۳ / ۱۴۰۵/۰۱/۲۶

گریزمان: بارسا خیلی خوب بود اما ما صعود کردیم!

 گریزمان: بارسا خیلی خوب بود اما ما صعود کردیم!
آنتوان گریزمان، ستاره باتجربه اتلتیکومادرید، درباره صعود این تیم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.