صحبتهای پژمان راهبر، بهنام مددی و محمد پالیزوان در ویدیوکست ورزش سه:- بعد از نبردن نیوزلند، انتقادات زیادی از تیم ملی انجام شد، چون همه انتظار برد داشتند اما بعد از بازی با بلژیک و تساوی مقابل این تیم همهچیز عوض شد. باید بپذیریم که تحلیلها همیشه مبتنی بر نتایج است.- موجی از احساس همیشه بر تحلیلها سوار است و این، در تمام دنیا وجود دارد.- اگر بازی با نیوزلند را دوباره ببینید، قطعا نظرتان درباره آن مسابقه هم خیلی عوض میشود.- ما از لحاظ روانی هم مقابل نیوزیلند استیبل نبودیم و با ذهن ۱۰۰ درصد فوتبالی …