امروزه و در عصر ارتباطات، نقش روابط عمومیها در کمک به تصمیم گیریهای مدیریتی و استراتژیک یک سازمان، نقشی انکارناپذیر و قابل توجه است. نقش روابط عمومیها، به عنوان ابزار مدیریتی، برای فعالیتهای حرفهای، علمی و الکترونیکی، از مشخصههای جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است. امروزه همزمان با توسعه فناوریهای اطلاعات و ارتباطات، در جهان، نقش روابط عمومی در برقراری ارتباطات سازمانی بسیار پررنگ و البته حساستر شده است. روابط عمومی یک ارگان یا سازمان با انعکاس سیاستها، برنامهها، و دستاوردها و به اشتراکگذاری …