پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۲ ساعت قبل

از انرژی به عنوان ابزار رفاهی استفاده می‌کنیم

 از انرژی به عنوان ابزار رفاهی استفاده می‌کنیم
معاون سیاست گذاری و راهبردی وزیر اقتصاد گفت: انرژی نباید همزمان ابزار رفاهی، صنعتی و جبران ضعف‌های اقتصادی باشد