جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۵/۰۳/۰۸

وزیر خارجه سنگاپور: کره شمالی دیگر علاقه‌ای به تعامل با آمریکا ندارد

 وزیر خارجه سنگاپور: کره شمالی دیگر علاقه‌ای به تعامل با آمریکا ندارد
وزیر امور خارجه سنگاپور، پس از سفر اخیر خود به پیونگ‌یانگ اعلام کرد که کره شمالی در حال حاضر تمایلی به تعامل با ایالات متحده یا کره جنوبی نشان نمی‌دهد.