جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۵/۰۲/۱۹

آمریکا اورانیوم ونزوئلا را دزدید

 آمریکا اورانیوم ونزوئلا را دزدید
وزارت انرژی آمریکا اعلام کرد با همکاری انگلیس، برخی عوامل ونزوئلا و آژانس، اورانیوم غنی‌شده یک راکتور تحقیقاتی در کاراکاس را به آمریکا منتقل کرد.