یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۵/۰۳/۱۷

پرمصرف‌ها نیمی از برق را مصرف می‌کنند

 پرمصرف‌ها نیمی از برق را مصرف می‌کنند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: دلیل اصلی مصرف بالای برق در بخش خانگی، استفاده از کولر‌های گازی است که نقش مهمی در ناترازی برق در ماه‌های گرم سال دارد.