جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۴/۱۰/۱۰

ضرورت جمع آوری میوه های باقیمانده بر روی درختان برای پیشگیری از سرمازدگی

 ضرورت جمع آوری میوه های باقیمانده بر روی درختان برای پیشگیری از سرمازدگی
مدیر باغبانی جهاد کشاورزی گلستان گفت: باغداران گلستانی برای جلوگیری از سرمازدگی میوه های باقیمانده بر روی درختان را جمع آوری و به انبارهای مناسب منتقل کنند.