جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۴/۱۱/۲۸

رکوردزنی تهرانی‌ها در مدیریت مصرف آب/ درصد مشترکان خوش مصرف پایتخت به ۳۸ درصد رسید

 رکوردزنی تهرانی‌ها در مدیریت مصرف آب/ درصد مشترکان خوش مصرف پایتخت به  ۳۸ درصد رسید
سخنگوی آبفای تهران گفت: امسال سال رکوردشکنی‌ها بود؛ رکورد در پیوستگی خشکسالی و کم‌بارشی‌ها ثبت شد، اما در کنار آن یک رکورد مهم در مدیریت مصرف نیز به ثبت رسید.