پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۴/۱۰/۱۱

تحویل آمبولانس‌های جدید گامی در مسیر عدالت درمانی در هرمزگان

 تحویل آمبولانس‌های جدید گامی در مسیر عدالت درمانی در هرمزگان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از تحویل ۶ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس استان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای تقویت زیرساخت‌های امدادی و ارتقای توان عملیاتی اورژانس، با هدف تحقق عدالت در دسترسی به خدمات پزشکی اضطراری انجام شده است.