بدهی ۲.۲ همتی بیمهها به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، نظام درمان استان را دچار چالش کرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از انباشت بدهی ۲.۲ همتی بیمهها به این دانشگاه خبر داد و گفت: تأخیر در پرداخت مطالبات بیمهای فشار مالی زیادی به مراکز درمانی وارد کرده است.