پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۴/۱۰/۱۷

نیروگاه‌های تهران سوخت مایع مصرف نمی‌کنند

 نیروگاه‌های تهران سوخت مایع مصرف نمی‌کنند
سرپرست معاونت راهبری تولید شرکت برق حرارتی با تاکید بر اینکه هیچ یک از نیروگاه‌های استان تهران مازوت مصرف نمی‌کنند، گفت: نیروگاه‌های شهر تهران امسال بدون مصرف سوخت مایع و با استفاده از گاز طبیعی در حال تولید برق هستند.