یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۴ ساعت قبل

افتتاح اولین نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلوواتی در فارس/ گامی نو در جهت پایداری و توسعه انرژی‌های پاک

 افتتاح اولین نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلوواتی در فارس/ گامی نو در جهت پایداری و توسعه انرژی‌های پاک
در راستای تحقق اهداف کلان وزارت نیرو و سازمان توانیر در زمینه توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و افزایش بهره‌وری انرژی، نخستین نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلوواتی در ایستگاه ۶۶ کیلوولت علی‌آباد استان فارس به بهره‌برداری رسید.