آغاز فرآیند خروج خودروهای پلاک کیش به سرزمین اصلی از روز شنبه
سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد که خروج خودروهای دارای پلاک کیش به مقصد سرزمین اصلی دوباره از روز شنبه ۹ خرداد از سر گرفته میشود و متقاضیان برای طی مراحل قانونی خروج و اخذ مجوز به پارک مینای کیش مراجعه کنند.