شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۴/۱۰/۱۱

تحویل ۶ آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس هرمزگان

 تحویل ۶ آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس هرمزگان
استاندار هرمزگان از تحویل ۶ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس استان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای نهضت سلامت و پاسخ به مطالبات به‌حق مردم برای ارتقای خدمات درمانی انجام شده است.