پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۴/۰۹/۲۴

چرا پیتزای سرد باقی‌مانده در یخچال خوشمزه‌تر است؟

 چرا پیتزای سرد باقی‌مانده در یخچال خوشمزه‌تر است؟
وقتی پیتزا سرد می‌شود، ساختار آن بهتر حفظ می‌شود و هر لایه از خمیر، سس و پنیر به شکل جداگانه باقی می‌ماند.