پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۴/۱۱/۲۷

چهارمین جشن بزرگ «فرشته‌ها» در تهران

 چهارمین جشن بزرگ «فرشته‌ها» در تهران
امروز ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۴ چهارمین جشن بزرگ «فرشته‌ها» با حضور شهردار منطقه ۱۱ تهران، مدیران شهری و لشکری و با مشارکت ۳۵۰۰ دانش‌آموز دختر از مناطق ۱۱ و ۱۷ تهران، در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد. در این مراسم معنوی، دانش آموزان با مفاهیم اخلاقی، معنوی و مسئولیت‌های فردی و اجتماعی آشنا می‌شوند و قدمی تازه در مسیر بلوغ فکری و رفتاری برمی دارند. جشن «فرشته‌ها» با هدف ایجاد نشاط اجتماعی، تقویت هویت دینی و فرهنگی دانش‌آموزان و گرامیداشت ارزش‌های معنوی برگزار می‌شود.