جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۴/۱۲/۰۴

آمریکا حق امتیاز نفت ونزوئلا را به صندوقی تحت کنترل خزانه‌داری منتقل می‌کند

 آمریکا حق امتیاز نفت ونزوئلا را به صندوقی تحت کنترل خزانه‌داری منتقل می‌کند
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که شرکت‌های انرژی که می‌خواهند در ونزوئلا نفت خام تولید کنند باید پرداخت‌های حق امتیاز و مالیات فدرال را به صندوقی که توسط آمریکا مدیریت می‌شود، واریز کنند.