شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱ ساعت قبل

شیوع تب دنگی در سریلانکا با عبور موارد ابتلا از ۵۰ هزار نفر به سطح اپیدمی رسید

 شیوع تب دنگی در سریلانکا با عبور موارد ابتلا از ۵۰ هزار نفر به سطح اپیدمی رسید
سریلانکا پس از عبور تعداد موارد ابتلای تایید شده از ۵۰۰۰۰ مورد در سال ۲۰۲۶ و گزارش ۲۹ مورد مرگ، با اپیدمی تب دنگی مواجه است.