جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۴/۱۰/۰۳

قطع شربت تریاک، ۶۰۰ هزار بیمار را به حاشیه بحران اجتماعی می‌برد

 قطع شربت تریاک، ۶۰۰ هزار بیمار را به حاشیه بحران اجتماعی می‌برد
رئیس کانون درمانگران اعتیاد با هشدار نسبت به قطع ناگهانی شربت تنتور اپیوم، اعلام کرد: حذف این داروی حیاتی، نه‌تنها درمان ۶۰۰ هزار مددجو را مختل می‌کند، بلکه می‌تواند با ورشکستگی هزاران مرکز درمانی و گسترش آسیب‌های اجتماعی، به یک بحران تبدیل شود.