جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۴/۱۰/۱۷

تفاهم‌نامه ۲۵.۵ همتی بنیاد علوی برای محرومیت‌زدایی و توسعه پایدار هرمزگان امضا شد

 تفاهم‌نامه ۲۵.۵ همتی بنیاد علوی برای محرومیت‌زدایی و توسعه پایدار هرمزگان امضا شد
با هدف محرومیت‌زدایی هدفمند، توانمندسازی اقتصادی و ارتقای شاخص‌های آموزش و سلامت، تفاهم‌نامه‌های همکاری میان بنیاد علوی و استانداری هرمزگان با اعتباری بالغ بر ۲۵.۵ همت به امضا رسید؛ تفاهم‌نامه‌هایی که اجرای آنها طی سه سال آینده، زمینه‌ساز توسعه پایدار در مناطق کم‌برخوردار این استان خواهد بود.