مراسم عزاداری شام غریبان حسینی با حضور اقشار مختلف مردم، شامگاه پنجشنبه چهارم تیرماه ۱۴۰۵ در جای جای پایتخت برگزار شد. همزمان با شب شام غریبان، مردم عزادار تهران با حضور در امامزاده صالح (ع) تجریش و روشن کردن شمع، در سوگ شهدای کربلا به عزاداری پرداختند.