جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۴/۰۹/۱۷

اوسمار:کسب ۳ امتیاز دیدار‌های باقیمانده خیلی مهم است/ من در بازی دربی «ورد» نخواندم

 اوسمار:کسب ۳ امتیاز دیدار‌های باقیمانده خیلی مهم است/ من در بازی دربی «ورد» نخواندم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که خیلی مهم است که سه امتیاز‌ها را بگیریم تا بتوانیم اوایل نیم‌فصل دوم را بهتر شروع کنیم.