جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۴/۱۲/۰۶

عمارت باغ کیهانی پس از مرمت کامل به بهره‌برداری رسید

 عمارت باغ کیهانی پس از مرمت کامل به بهره‌برداری رسید
شهردار منطقه ۱۲ گفت: طرح توسعه و آبادانی محله هرندی در کمیسیون ماده پنج مصوب شد و به زودی آن را آغاز می‌کنیم. همچنین پروژه‌ای بزرگ در اطراف میدان شوش داریم که در همین دوره کلنگ زنی خواهد شد.