جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۴ ساعت قبل

توده ۳.۵ کیلوگرمی از شکم بیمار در بیمارستان نیکشهر با موفقیت خارج شد

 توده ۳.۵ کیلوگرمی از شکم بیمار در بیمارستان نیکشهر با موفقیت خارج شد
رئیس شبکه بهداشت و درمان نیکشهر گفت: تیم پزشکی بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان با انجام یک عمل جراحی اورژانسی، موفق به خارج‌سازی توده‌ای به وزن حدود ۳.۵ کیلوگرم از شکم یک بیمار شد .