استاندار گلستان، در جلسه شورای برنامهریزی و توسعه استان با تأکید بر ضرورت حفظ انسجام اجتماعی و هماهنگی کامل میان دستگاهها اعلام کرد: فرمانداران در برابر هرگونه خدشه به وحدت در خیابان مسئولاند و روند توسعه استان حتی در شرایط آمادهباش نیز متوقف نشده است.