جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۵/۰۳/۰۸

مسمومیت گروهی در چترود، ۳۳ نفر را راهی مراکز درمانی کرمان کرد

 مسمومیت گروهی در چترود، ۳۳ نفر را راهی مراکز درمانی کرمان کرد
اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مسمومیت گروهی در چترود که ۳۳ نفر را راهی مراکز درمانی کرمان کرد، خبر داد.