VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
جمعه ۱۲ بهمن ۱۴۰۳ -
31 January 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
حوزه بازی های رایانه ای
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
/ خبرگزاری ایسنا
وعده ۳ ماهه برای تصویب سند «توسعه بازیهای رایانهای»
تغییر اساسنامه بنیاد ملی بازیهای رایانهای و نگارش سند درباره این بازیها از مهمترین موضوعات پیرامون بازیهای دیجیتال است؛ دو نکته کلیدی که یکی از آنها مدتها و دیگری به تازگی به امید رفع چالشهای این حوزه مطرح شدهاند، اما پیرامون هر دو نیز نظرات متفاوتی مطرح میشود که رئیس امور رسانه و فضای مجازی …
بنیاد ملی بازیهای رایانهای
بازیهای دیجیتالی
بنیاد ملی بازیهای رایانهای
بازیهای دیجیتالی
بازی های موبایلی
بازیهای رایانهای
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
/ روزنامه دنیای اقتصاد
در روز اول نمایشگاه CES2025 چه گذشت؟
نمایشگاه CES2025 دیروز آغاز شد و این یعنی مجموعهای از گجتهای جدید به جهان معرفی میشوند. برترین نامهای حوزه کامپیوتر در این نمایشگاه حضور چشمگیری داشتند؛ از جمله اینتل که آخرین مجموعه چیپهای Arrow Lake خود را به نمایش گذاشت. این چیپها، مناسب هوش مصنوعی و بازی هستند و قرار است طی سه ماه آینده در …
نمایشگاه CES2025
گجت های جدید
نمایشگاه CES2025
گجت های جدید
۱۴۰۳/۱۰/۲۰
/ خبرگزاری دانشجو
آغاز رزرو غرفه در دهمین جشنواره بازیهای رایانهای فجر
امکان اجاره غرفه در دهمین جشنواره بازیهای رایانهای فجر برای علاقهمندان فراهم شده است. شرکتهای بازیساز بزرگ، ناشران، فعالان رسانهای حوزه ویدئوگیم، فروشگاههای عرضه بازی، حامیان جشنواره و تیمهای بازیساز نوپا میتوانند برای ثبت درخواست مبنی بر رزرو غرفه اقدام کنند.
جشنواره بازی های رایانه ای
غرفه
جشنواره بازی های رایانه ای
غرفه
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
/ خبرگزاری تسنیم
فراخوان ثبتنام گرایش بازیهای رایانهای در حوزه علمیه - تسنیم
برای نخستینبار فراخوان ثبتنام گرایش بازیهای رایانهای از رشته مطالعات دین و فضای مجازی در بستر حوزههای علمیه منتشر شد.
حوزه علمیه
حوزه علمیه
حوزه علمیه
حوزه علمیه
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
/ مجله پیوست
صنعت بازیسازی همزمان درگیر تحریم و فیلترینگ است - پیوست
بازیهای رایانهای جزء حوزههایی است که هنوز دولت و نهادهای تصمیمگیر توجه چندانی به آن نکردهاند. به گفته بازیسازان، این حوزه علاوهبر تاثیر اقتصادی پررنگی که میتواند بگذارد، از بعد اجتماعی نیز حائز اهمیت است؛ اما به نظر میرسد مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای نیز معتقد است که این حوزه آنطور …
بازی
بنیاد ملی بازیهای رایانهای
بازی
بنیاد ملی بازیهای رایانهای
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
/ سایت گیمفا
شبیهساز ShadPS4 پیشرفت بزرگی در اجرای بازیهای پلی استیشن ۴ داشته است - گیمفا
شبیهسازها در صنعت بازیهای ویدئویی طی دهه گذشته تحولات چشمگیری داشتهاند و تلاشهای رسمی و غیررسمی بسیاری برای اجرای بازیهای کنسول روی رایانههای شخصی انجام شده است. حتی GTA V اکنون با استفاده از شبیهساز روی گوشیهای هوشمند قابل بازی است. در میان پیشرفتها و چالشهای این حوزه، ShadPS4 یکی از بزرگترین …
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
/ خبرگزاری ایسنا
مشکلات بازیسازان دیجیتال در ایران / مقابله حاکمیت با بازیها به مثابه یک اَفیون!
یک بازیساز و مدیر استودیو مکعب مشکی به تشریح مشکلات مختلف حوزه بازیهای دیجیتال در کشور از جمله تحریمها، فیلترینگ ابزارهای ساخت و توسعه بازیها، عدم اتصال بازیساز به سرمایهگذار و ... پرداخت و گفت: جای اینکه حاکمیت کاری در این زمینه انجام دهد، بازیساز خودش به دنبال برطرف کردن مشکلات است؛ حاکمیت زمانی …
بازی دیجیتال
سند ملی بازی های رایانه ای
بازی دیجیتال
سند ملی بازی های رایانه ای
کپی رایت
فیلترینگ
۱۴۰۳/۱۰/۰۲
/ خبرگزاری مهر
انتشار فراخوان ثبتنام حوزویان علاقمند به بازیهای رایانهای
فراخوان ثبتنام برای حوزویان علاقمند به بازیهای رایانهای و هوش مصنوعی با رویکرد مهارتمحور منتشر شد.
بازی های رایانه ای
فراخوان
بازی های رایانه ای
فراخوان
حوزه علمیه
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
/ خبرگزاری ایرنا
طرحها و پژوهشهای حوزه بازیهای شناختی حمایت میشوند
تهران- ایرنا- دبیر ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان ریاست جمهوری از برنامه این ستاد برای حمایت جدی از طرحها و فعالیتهای پژوهشی در حوزه بازیهای شناختی خبر داد.
علوم شناختی
رایانه
علوم شناختی
رایانه
معاونت علمی
بازیهای رایانه ای
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
/ خبرگزاری برنا
همافزایی موثر میان دانشگاه علامه طباطبایی و بنیاد ملی بازیهای رایانهای
رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در این دوره از همایش شاهد همافزایی خوبی میان دانشگاه علامه طباطبایی، پژوهشگران حوزه مطالعات بازی و بنیاد ملی بازیهای رایانهای بودیم و امیدواریم این اتفاق در دورههای بعد نیز تکرار شود.
بازی
بنیاد ملی بازیهای رایانهای
بازی
بنیاد ملی بازیهای رایانهای
۱۴۰۳/۰۹/۲۱
/ خبرگزاری برنا
آغاز مرحله نهایی هفتمین همایش تحقیقات بازیهای دیجیتال
هفتمین همایش تحقیقات بازیهای دیجیتال با حضور دانشجویان و پژوهشگران حوزه مطالعات بازی در دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی کار خود را آغاز کرد.
بازی
بنیاد ملی بازیهای رایانهای
بازی
بنیاد ملی بازیهای رایانهای
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
/ خبرگزاری مهر
ضرورت تصویب سند جامع در حوزه بازی و سرگرمی؛ ضعف رسانهها در فرهنگسازی
عضو هیئت علمی دانشگاه سوره می گوید تصویب سند جامع در حوزه بازی و سرگرمی با هدف جهتدهی به ابزارهای تشویقی، تنظیمی و تقنینی میتواند راهکاری مناسب برای مرتفع شدن چالشهای زیست بوم بازی باشد.
شورای عالی انقلاب فرهنگی
شورای عالی فضای مجازی
شورای عالی انقلاب فرهنگی
شورای عالی فضای مجازی
کلش آف کلنز
صنعت بازی
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
/ خبرگزاری برنا
جزئیات سرمایهگذاری صندوق نوآوری و شکوفایی در جشنواره بازیهای رایانهای فجر
فراخوان ثبتنام در رویداد «دوشنبههای استارتآپی» و «پیوند» با هدف جذب سرمایه برای صاحبان ایده و استارتآپهای فعال در حوزه «بازیهای رایانهای» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی منتشر شد.
بازی
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
بازی
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
۱۴۰۳/۰۹/۱۶
/ خبرگزاری ایسنا
فراخوان رویداد «دوشنبههای استارتآپی» و «پیوند» منتشر شد
فراخوان ثبتنام در رویداد «دوشنبههای استارتآپی» و «پیوند» با هدف جذب سرمایه برای صاحبان ایده و استارتآپهای فعال در حوزه «بازیهای رایانهای» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی منتشر شد.
بازیهای رایانهای
استارت آپها
بازیهای رایانهای
استارت آپها
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
/ خبرگزاری ایرنا
ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و عملی حوزه بازیهای رایانهای در کنفرانس ملی گیمیفیکیشن
تهران- ایرنا- فراخوان کنفرانس ملی گیمیفیکیشن با هدف ارائه آخرین دستاوردها و ایدههای پژوهشگران در حوزههای مقاله و بازیهای رایانهای، نرم افزارهای بازیوار شده دارای ساختار بازی منتشر شد. این رویداد ۸ بهمن ۱۴۰۳ با حمایت بنیاد ملی بازیهای رایانهای و در اتاق بازرگانی ایران برگزار میشود.
اتاق بازرگانی ایران
کنفرانس
اتاق بازرگانی ایران
کنفرانس
بازیهای رایانه ای
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
/ خبرگزاری برنا
لزوم برنامهریزی برای ایجاد یک مرکز شتابدهنده صنعت بازی
معاون بهبود کسب و کار و تولیدات محتوایی بنیاد ملی بازیهای رایانهای در پیش نشست رویداد سرمایهگذاری دهمین جشنواره بازیهای رایانهای فجر گفت: سرمایهگذاری در حوزه صنعت بازی جای خود را در دنیا باز کرده است و امیدواریم در ایران هم شاهد این اتفاق باشیم.
بازی
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
بازی
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
/ خبرگزاری برنا
از بازی «آمیرزا» تقدیر شد
بازی «آمیرزا» در نخستین دوره اعطای جایزه فناوری و حکمرانی «روستاآزاد» بهدلیل توسعه هویت زبان فارسی در کشورهای حوزه فارسی زبان مورد تقدیر قرار گرفت.
بازی
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
بازی
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
/ خبرگزاری برنا
نادعلیزاده: بومیسازی و ترجمه به زبانهای دیگر، مزیت رقابتی بازیها است
مدیراجرایی استودیو «تاد» و عضو هیات مدیره نرمافزار موبایلی «سیبچه» در پیش نشست رویداد سرمایهگذاری دهمین جشنواره بازیهای رایانهای فجر درباره موضوع سرمایهگذاری و فرصتهای موجود در صنعت بازی ایران بخصوص حوزه موبایل صحبت کرد.
بازی
بازی سازی
بازی
بازی سازی
بنیاد ملی بازی های رایانهای
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ خبرگزاری ایرنا
سرمایهگذاری در حوزه بازیهای رایانهای جدی گرفته شود
تهران- ایرنا- ناشر و مدیر یک تیم ساخت بازیهای رایانهای گفت: اگر سرمایهگذاران در حوزه نشر بازیهای رایانهای ورود کنند تا نشر را خیلی جدیتر بگیریم میتوانیم راحتتر به درآمدهای ارزی برسیم که شاید در حوزههای دیگر این قضیه سخت باشد.
محمد حیدری
بازیهای رایانه ای
محمد حیدری
بازیهای رایانه ای
بنیاد ملی بازیهای رایانهای
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ سایت اقتصاد پویا
حضور ۱۸ شرکت دانشبنیان در نمایشگاه صنعت بازی رایانهای روسیه - سایت خبری اقتصاد پویا
این هیات به منظور کمک به همتایابی و مذاکرات تجاری بین شرکتهای روسی و دانشبنیانهای ایرانی در حوزه اطلاعات و ارتباطات عازم این نمایشگاه شدند. این هیات که از ۶ تا ۱۱ آذر در روسیه حضور خواهد داشت، قرار است از نمایشگاه «RED Game Expo» که به بازیهای ویدئویی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده اختصاص [ ]
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
/ سایت گیمفا
علاقه عجیب و غریب ولیعهد عربستان به بازیهای کامپیوتری - گیمفا
یک منبع معتبر در حوزه بازیهای رایانهای، خبر از صرف زمان و هزینه قابل توجهی توسط محمد بن سلمان به عنوان یک گیمر حرفهای داده است. ادامه مطلب
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
/ خبرگزاری برنا
حاجیهاشمی: جشنواره بازیهای رایانهای فجر باید به زیرساختهای اقتصادی حوزه بازی کمک کند
اولین پیش نشست رویداد سرمایهگذاری دهمین جشنواره بازیهای رایانهای فجر (سکوی پرش غزال) با رویکرد بررسی فرصتهای سرمایهگذاری در بازیهای رایانهای برگزار شد.
بازی
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
بازی
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
۱۴۰۳/۰۹/۰۲
/ خبرگزاری مهر
برگزاری بوتکمپ باعث آشنایی طراحان بازی با روشهای اصولی میشود
یک طراح بازیهای رومیزی می گوید بسیاری از طراحان بازی در ایران هنوز با اصول علمی و استانداردهای جهانی طراحی آشنا نیستند و برگز بوتکمپ میتواند کمک کند با روشهای اصولی آشنا شوند.
بازی رومیزی
بازی های رایانه ای
بازی رومیزی
بازی های رایانه ای
اسباب بازی ایرانی
حوزه هنری کودک و نوجوان
۱۴۰۳/۰۸/۲۴
/ خبرگزاری برنا
از ارائه مشاوره سواد مصرف بازی به خانوادهها تا نمایش آسیبهای اجتماعی بازیها
بنیاد ملی بازیهای رایانهای با برپایی دو غرفه در نمایشگاه «یاریگران زندگی»، علاوه بر ارائه بازیهای حرکتی و بازیهای واقعیت مجازی، به معرفی نظام ردهبندی سنی بازیهای رایانهای ایران (اسرا) و ارائه مشاوره در حوزه مصرف بازیهای رایانهای پرداخته است.
بازی
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
بازی
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
/ خبرگزاری برنا
برگزاری دومین دوره جامع موضوعشناسی بازیهای رایانهای ویژه طلاب
دومین دوره جامع موضوع شناسی بازیهای رایانهای ویژه طلاب حوزههای علمیه توسط انستیتو ملی بازیسازی در حال برگزاری است.
بازی
بازی رایانه ای
بازی
بازی رایانه ای
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
/ خبرگزاری جام جم
دنیای بازی میدان جنگشناختی
درجنگ روایتهایی که اینروزها درجهان نمایانتر است افتاده، رسانههابهخصوص رسانههای نوظهورنقش مهمی در شکلدهی و پیشبرد راهبردهای فرهنگی برای مقابله و القای دیدگاههای تازه وآگاهکردن نسل جدید دارد.درسالهای اخیر،یکی از حوزههایی که توانسته مخاطبان جدید و قابلتوجهی را بهسمت محتواهای تولیدشده در داخل …
بازی های رایانه ای
جنایات رژیم صهیونیستی
بازی های رایانه ای
جنایات رژیم صهیونیستی
جنگ
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
/ سایت باشگاه خبرنگاران
«پژوهانه»؛ طرحی برای حمایت مالی از پایاننامههای مرتبط با بازیهای دیجیتال
بنیاد ملی بازیهای رایانهای در قالب طرح «پژوهانه» از پایاننامههای مقطع ارشد و دکتری در حوزههای مرتبط با بازیهای دیجیتال حمایت مالی میکند.
بازیهای دیجیتال
پایان نامه
بازیهای دیجیتال
پایان نامه
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
/ خبرگزاری برنا
انتخاب پایاننامه برتر سال در حوزه مطالعات بازیهای دیجیتال
با اعلام دبیرخانه هفتمین همایش تحقیقات بازیهای دیجیتال، جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی پایاننامه برتر سال در حوزه مطالعات بازیهای دیجیتال به بهترین پایاننامه در حوزه مطالعات بازیهای دیجیتال اهدا میشود.
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
بازی
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
بازی
بازی دیجیتال
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
/ خبرگزاری مهر
عدم اراده کافی عامل حلنشدن مشکلات بازیهای رایانهای است
یکی از دلایلی که مشکلات حوزه بازیهای رایانهای حل نشده عدم اراده کافی است و اینکه نگرش ما به این حوزه هنوز نگرش دقیقی نیست.
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
/ خبرگزاری برنا
حمایت نهادهای علمی و پژوهشی از همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال
هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال (گرایشها، فناوریها، کاربردها) با جلب حمایت مادی و معنوی نهادهای علمی و پژوهشی، در تلاش است تا شـبکهای گسـترده میـان فعالان حوزه بازیپژوهی ایجاد کند.
بازی
بازی دیجیتال
بازی
بازی دیجیتال
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
/ سایت روزنامه آگاه
صنعت بازی سرمایهگذار ندارد
زهرا بذرافکن – خبرنگار گروه فرهنگ: با آغاز هفته ملی کودک در روزهای گذشته و بررسی محصولات فرهنگی داخلی برای این گروه سنی، تصمیم گرفتیم به سراغ بازیهای رایانهای ایرانی تولیدشده برای این گروه از مخاطب برویم و علاوه بر معرفی برخی از آنها، مروری نیز بر مهمترین حرفهای بیانشده در نشست تخصصی «تحلیل وضعیت …
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
ایران
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
ایران
عراق
آمریکا
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
/ خبرگزاری مهر
درآمد ۱۸.۵ میلیارد تومانی گیمرها در ۶ ماه!
رتبه اول درآمدزایی در پایگاه آپارات مربوط به کاربرانی است که در حوزه «گیم» تولید محتوا داشتهاند و این رقم بالغ بر درآمد ۱۸.۵ میلیارد تومانی گیمرها، فقط در ۶ ماه است.
آپارات
بازی های رایانه ای
آپارات
بازی های رایانه ای
درآمد
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
/ خبرگزاری شفقنا
کیودو: عربستان سهام بیشتری از تولیدکنندگان بازیهای ویدئویی ژاپنی خریداری میکند | خبرگزاری بین المللی شفقنا
شفقنا- عربستان سعودی درحال مذاکره برای افزایش سهام در شرکتهای عمده تولید بازیهای ویدئویی در ژاپن است. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ رویترز نوشت: به گزارش خبرگزاری کیودو، صندوق سرمایه گذاری عربستان در نظر دارد سهام بیشتری از شرکت نینتندو و سایر شرکتهای فعال در حوزه بازیهای ویدئویی و رایانهای را خریداری …
سرمایه گذاری خارجی عربستان
سرمایه گذاری عربستان
سرمایه گذاری خارجی عربستان
سرمایه گذاری عربستان
نینتندو
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
/ خبرگزاری ایرنا
حامد اسماعیلی: فعالان سواد فضای مجازی به ارتقای دانش جوامع کمک شایانی میکنند
تهران- ایرنا- دبیر اجرایی چهارمین نشست ملی فعالان سواد فضای مجازی گفت: فعالان این حوزه با ارائه راهکارهای مناسب به ارتقای دانش جوامع کمک شایانی میکنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
روانبخش صادقی
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
روانبخش صادقی
فضای مجازی
دانشگاه سوره
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
/ خبرگزاری برنا
ارتقاء آموزشهای کاربردی بازیسازی در سطح آموزش عالی
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آمادگی این حوزه برای ارائه تسهیلات بیشتر بهمنظور تقویت نیروی انسانی در صنعت بازی خبر داد.
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
وزارت علوم
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
وزارت علوم
بازی سازی
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
/ خبرگزاری ایسنا
حل مشکل گیمرها با یک اقدام مهم
در حال حاضر گیم در دنیا جزو پرسودترین صنعتهاست و سرمایهگذاری در این بخش میتواند بازگشت سرمایه بسیاری داشته باشد، بر این اساس حمایت دولت از این صنعت و فعالان آن مانند راهاندازی سایت کاهش پینگ بازی در سالهای گذشته توانست کمک شایانی به تقویت این حوزه بکند.
بازیهای رایانهای
گیمر
بازیهای رایانهای
گیمر
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
/ سایت باشگاه خبرنگاران
ایران ۳۴ میلیون گیمر دارد
یک کار شناس بازی گفت: رسانه، آموزش و پرورش و خانواده باید در حوزه بازی با یکدیگر همکاری داشته باشند، زیرا حدود دو سوم جمعیت را گیمرها تشکیل میدهند.
بازی های ویدئویی
حوزه بازی های رایانه ای
بازی های ویدئویی
حوزه بازی های رایانه ای
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
/ خبرگزاری ایرنا
۱۰ مجموعه بازیسازی در مشهد فعال است/ خراسانرضوی قطب بازیهای رومیزی
مشهد-ایرنا- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اکنون ۱۰ مجموعه از فعالان عرصه صنایع فرهنگی و خلاق در مشهد در حوزه بازی های کامپیوتری، موبایلی و فیزیکی فعالیت دارند که نشان از ظرفیت بالای این استان در این عرصه است.
خراسان رضوی
شهر مشهد
خراسان رضوی
شهر مشهد
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
۱۴۰۳/۰۶/۰۲
/ خبرگزاری مهر
آغاز هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال
فرآیند شبکهسازی میان دانشجویان و پژوهشگران حوزه بازیهای رایانهای بهمنظور رقابت در هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال آغاز شد.
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
صنعت بازی
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
صنعت بازی
دانشگاه علامه طباطبایی
گیمیفیکیشن
۱۴۰۳/۰۶/۰۱
/ مجله پیوست
هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال برگزار میشود - پیوست
فرآیند شبکهسازی میان دانشجویان و پژوهشگران حوزه بازیهای رایانهای بهمنظور رقابت در هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال آغاز شد. به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازیهای رایانهای، هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال به همت بنیاد ملی بازیهای رایانهای، مشارکت دانشگاه علامه …
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
/ خبرگزاری ایرنا
شکستن مرزهای دانش
تهران- ایرنا- «امتداد» برنامهای است گفتوگو محور، محصول مرکز سیمرغ به تهیهکنندگی و کارگردانی مهدی انصاری که در هر اپیزود به گفتوگو درباره عناصری از حوزههای مختلف فرهنگی نظیر فیلمها و سریالها، بازیهای رایانهای، دنیای موسیقی و ... اختصاص دارد. عناصری که به گونهای به فلسفه و مکتبهای گوناگون فلسفی …
تلویزیون
شبکه چهار سیما
تلویزیون
شبکه چهار سیما
رادیو
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
/ خبرگزاری مهر
رویداد ملی بازی نامه نویسی به مرحله نهایی رسید
دبیر اولین دوره رویداد ملی بازی نامهنویسی بازیستا گفت: این دوره از آبان سال ۱۴۰۲ آغاز شده بود با اعلام نتایج راهیافتگان به مرحله نهایی، راه خود رسید.
محمدرضا امامقلی
بازی های رایانه ای
محمدرضا امامقلی
بازی های رایانه ای
حوزه هنری
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
/ سایت خبرآنلاین
حضور مجموعه «کری گیمز» به عنوان ناشر بازیهای موبایلی در الکامپ ۱۴۰۳
جموعه کری گیمز (Coree Games) که بستری توسعه یافته توسط نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در حوزه بازی های ویدیویی است، در سالن ۳۵ نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ (سالن اختصاصی همراه اول) حضور دارد و میزبان علاقه مندان و توسعه دهندگان بازی های موبایلی است.
نمایشگاه الکامپ
همراه اول
نمایشگاه الکامپ
همراه اول
بازی رایانهای
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
/ سایت گسترش نیوز
چند میلیون سکه برای پولدار شدن کافی است ؟
چرا همستر کامبت توانسته در مدت کوتاهی فراگیر شود؟ همه ما در روزهای اخیر شاهد ارسال مکرر پیامهای دعوت به پیوستن به تلگرام بودهایم. این یک اتفاق بیسابقه است که حتی افراد ناآشنا با حوزه رمزارزها و بازیهای رایانهای را نیز به تلگرام کشانده است. آیا این ربات به دنبال محقق کردن رویای ثروتمند شدن یک شبه …
قیمت ارز دیجیتال
بازار ارز دیجیتال
قیمت ارز دیجیتال
بازار ارز دیجیتال
بازی ایردراپ
۱۴۰۳/۰۴/۰۱
/ خبرگزاری مهر
گیمر در «INDIKA» درگیر انتخاب دوگانگی خدا و شیطان میشود
پژوهشگر حوزه هنر و فلسفه در نقد و تحلیل بازی«INDIKA» گفت: تجربه ما همراه شدن با بازی ایندیکا در سفری است که گیمر در آن درگیر انتخاب دوگانگی خدا و شیطان میشود.
ایالات متحده امریکا
جنگ جهانی دوم
ایالات متحده امریکا
جنگ جهانی دوم
روسیه
پوتین
۱۴۰۳/۰۳/۳۰
/ سایت خبرآنلاین
همستر کامبت رویای یکشبه پولدار شدن را محقق میکند؟
چرا همستر کامبت توانست در مدت بسیار کوتاه فراگیر شود؟ همه ما در روزهای گذشته بارها پیامهای پیوستن مخاطبان تلفنمان را به تلگرام دیدهایم. اتفاقی بیسابقه که تاکنون توانسته پای ناآشناترین افراد با حوزه رمزارز و گیم را هم به برنامه تلگرام باز کند. آیا این ربات میخواهد رویای یک شبه پولدار شدن را محقق کند …
بازی رایانهای
تلگرام
بازی رایانهای
تلگرام
ارز دیجیتال
رمز ارز
۱۴۰۳/۰۳/۳۰
/ سایت تحلیل بازار
حمایت از تشکیل کنسرسیوم شرکتهای حوزه بازیهای ویدئویی برای اجرای پروژه بزرگ ملی
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از تشکیل کنسرسیومی از شرکتهای فعال در حوزه بازیهای ویدئویی برای انجام پروژههای بزرگ ملی حمایت کرد و گفت: صنایع خلاق، یک نیاز و ضرورت برای کشور محسوب میشود.
صندوق نوآوری و شکوفایی
محمد صادق خیاطیان یزدی
صندوق نوآوری و شکوفایی
محمد صادق خیاطیان یزدی
بازی رایانه ای
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
/ خبرگزاری ایسنا
بازار داغ «بازیهای رومیزی» و کپیبرداری بدون پیگرد قانونی!
مدیرکل سرگرمیهای سازنده و بازیهای رایانهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارائه توضیحاتی درباره روند شکلگیری فرهنگ استفاده از بازیهای رومیزی درعین حال به تشریح چالشهای این حوزه از جمله کپیبرداری از ایده بازیهای خارجی توسط برخی طراحان داخلی اشاره کرد.
بازیهای رومیزی
روز جهانی بازیهای رومیزی
بازیهای رومیزی
روز جهانی بازیهای رومیزی
شورای نظارت بر اسباببازی
قانون کپی رایت
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
/ سایت اقتصاد ۲۴
نابودی صنعت گیم در ایران پشت سد فیلترینگ/ صنعتی که گردش مالی اش از نفت بیشتر است! | اقتصاد24
صنعت بازی در ایران، اکوسیستمی بود که در دهه گذشته، بیش از پیش توسعه پیدا کرد و فعالان این حوزه توانستند با اتکا به نیروی انسانی جوان و خلاق و گسترش بازیهای رایانهای و موبایلی در کشور، محصولات متنوع و جذابی را وارد بازار کنند؛ محصولاتی که با استقبال مخاطبان ایرانی مواجه شدند و بعضاً در عرصه جهانی نیز …
گیم و بازی
گیم و بازی
۱۴۰۳/۰۳/۰۹
/ خبرگزاری برنا
حاجیهاشمی: ایران در کشورهای منطقه رتبه اول را در حوزه بازیهای رایانهای دارد
مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای گفت: ایران از نظر علمی در کشورهای منطقه رتبه اول را در حوزه بازیهای رایانهای دارد.
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
بازی
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
بازی
بازی ایرانی
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
/ سایت انتخاب
تولید بازی رایانهای با اولویت حجاب و فلسطین
وزیر ارشاد گفت: دوستانمان تلاش کردند بر اساس نظام اولویتبندی فرهنگی اقدامات صورت گیرد، در حوزه تنظیمگری در مرز قانون حرکت میکنیم، ولی در حوزه حمایت به بخشی توجه میکنیم که به ترویج آرمانهای انقلاب کمک کند، به همین دلیل اگر به اولویتهایی که بر اساس آنها کارها تولید میشود توجه کنیم، آثار تولید …
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
/ سایت خبرآنلاین
روایتی از موسیقیدان نابینایی که شاگرد استاد بدیعی بود و حسین تهران به او میگفت: «صبا کوچولو»/ سازهایش قبل از خودش رفتند
اوایل دهه ۸۰ برای آموزش کامپیوتر به خانه یکی از مدرسهای نابینا رفته بودم. در میانه آموزشمان که البته بیشترش را گپ زدن و صحبت کردن از هر دری تشکیل میداد؛ دوستم و به عبارتی همان مدرس، تماس تلفنی ده دقیقهای داشت، فردی که آن طرف خط بود، چند سؤال درباره رایانه پرسید و البته طلب بازی کامپیوتری نابینایی …
موسیقی
موسیقی ایرانی
موسیقی
موسیقی ایرانی
نابینایان
معلولان
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
/ خبرگزاری مهر
چند سند تازه در حوزه صنایع فرهنگی منتشر میشود
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: چندین سند تازه با موضوعات نوشتافزار، بازیهای رایانهای و فناوریهای نوین در حوزه صنایع فرهنگی منتشر میشود.
صنایع فرهنگی
سند 2030
صنایع فرهنگی
سند 2030
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
/ خبرگزاری مهر
بررسی زمینههای پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
زمینههای آموزشی و پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی روسیه در کنفرانس علمی «توسعه ورزشهای الکترونیک دانشگاه سینرجی روسیه» بررسی شد.
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
روسیه
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
روسیه
بازی های رایانه ای
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
/ سایت سیتنا
کرمانشاه صاحب سرزمین اقتصاد دیجیتال میشود
استاندار کرمانشاه از اجرای دو طرح تحول آفرین در حوزه علم و فناوری استان کرمانشاه خبر داد و گفت: طبق توافق صورت گرفته با وزارت ارتباطات، اولین مرکز نوآوری تولید بازیهای رایانه ای در پارک فناوری استان و همچنین دو مرکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال در پارک
کرمانشاه
اقتصاد دیجیتال
کرمانشاه
اقتصاد دیجیتال
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
/ خبرگزاری مهر
مهاجرت پنهان در صنعت بازی سبب از دست دادن نیروهای متخصص است
مدیرعامل استودیو بازیسازی «مدریک» گفت: سرعت رشد پدیده مهاجرت پنهان در صنعت بازی طی سالهای اخیر، منجر به از دست دادن نیروی مؤثر کار در این حوزه در کشور شده است.
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
محمدصادق دهنادی
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
محمدصادق دهنادی
رادیو گفتگو
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
/ خبرگزاری دانشجو
تبیین مقاومت اسلامی نیاز به پژوهشی دقیق دارد و همه ابعاد رسانه را در بر میگیرد + فیلم
مهدیزاده ضرورت پژوهشگری دقیق در حوزه مقاومت اسلامی را یادآور شد و تأکید کرد: مقوله مقاومت اسلامی نیاز به پژوهشی دقیق دارد. تمام ابعاد رسانهای مانند مستند، فیلم سینمایی و حتی بازیهای رایانهای میتوانند ساحتهایی برای بعد هنری مقاومت اسلامی باشند.
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
/ سایت خبرآنلاین
رویایی دور از دسترس اما شیرین برای روسها
کنسول بازی یکی از پرطرفدارترین محصولات بازار است. علاقهمندان میتوانند با پرداخت هزینهای مناسب، بازیهای روز را با عملکردی معقول روی آنها اجرا کنند. تاکنون آمریکا و ژاپن از اصلیترین بازیگران این حوزه بودهاند؛ اما ظاهراً روسیه نیز قصد دارد با دستور رئیس جمهور این کشور، «ولادیمیر پوتین»، روی تولید …
بازی رایانهای
کنسول بازی
بازی رایانهای
کنسول بازی
پلی استیشن
ایکس باکس
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
/ خبرگزاری برنا
اسماعیلی: حوزه بازیهای رایانهای برای ما فرصت مغتنمی است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یکصد و چهل و هفتمین جلسه «کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای فضای مجازی» گفت: بنیاد ملی بازیهای رایانهای را از جایگاه پیرامونی به واسطه افزایش اعتبارات و دیگر اقدامات به کانون اصلی فعالیتهای وزارتخانه برگرداندیم.
بازی
بازی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
/ خبرگزاری مهر
تداوم همکاری مشترک ایران و روسیه در حوزههای صنعت بازی
معاون سازمان بازیهای رایانهای روسیه با سفر به ایران و در راستای تعامل و همکاریهای مشترک با صنعت بازی ایران از شرکتهای بازیسازی فعال در کشور بازدید کرد.
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
صنعت بازی
بنیاد ملی بازی های رایانه ای
صنعت بازی
سیدمحمد ساداتاخوی
وبینار
۱۴۰۲/۱۲/۰۴
/ سایت خبرآنلاین
راهبرد قدرت نرم عربستان در صنعت بازیهای رایانهای/ ظرفیت مهمی که سریع شناسایی شد
عربستان سعودی بیش از هر زمانی در حال تقویت قدرت نرم خود است تا ابتدا در خاورمیانه و سپس در رقابتهای بینالمللی بتواند ظرفیتهای خود را ارتقا دهد. صنعت بازیهای رایانهای یکی از حوزههای راهبردی عربستان برای تقویت قدرت نرم است. خبرآنلاین به بررسی جزئیات راهبرد عربستان پرداخته است.
عربستان
بازی رایانهای
عربستان
بازی رایانهای
محمد بن سلمان
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
/ سایت خبرآنلاین
در بیستو یکمین برنامه «صمیمانه» مطرح شد؛ حمایت ازسکوهای داخلی در حوزه بازی
مشاور بنیاد ملی بازیهای رایانهای در برنامه «صمیمانه» گفت: درخواست میکنیم سکوهای داخلی و سکوهای دارای مجوز از ساترا تلاش کنند منتشر کننده بازیهایی باشند که جوانان و هموطنان خودمان آنها را میسازند.
رسانه دیجیتال
تاثیر رسانهها
رسانه دیجیتال
تاثیر رسانهها
سواد رسانه ای
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
/ سایت انتخاب
وزیر ارشاد: ۳۴ میلیون گیمر در ایران داریم
اسماعیلی با تاکید بر لزوم توجه بر پیمایشهای مصرف فرهنگی و هنری کشور اضافه کرد: به عنوان مثال در حوزه بازیهای رایانهای براساس نظرسنجی اخیر بنیاد بازیها، ما ۳۴ میلیون بازیکن در ایران داریم که از این تعداد ۴ میلیون نفر بالای ۲۱ ساعت در هفته و به عنوان بازیکنان حرفهای بازی میکنند که یک اتفاق مهم است. …
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
/ خبرگزاری برنا
بابایی: بازیهای حوزه میراث فرهنگی برای تولیدکنندگان صرفه اقتصادی ندارد
سرپرست اداره کل سرگرمیهای سازنده و بازیهای رایانهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: با توجه به این که درصد بالایی از محصولات بازار اسباب بازی کپی برداری از محصولات خارجی هستند، میتوان دلیل این هجوم فرهنگی را صرفه اقتصادی برای تولیدکنندگان دانست.
بازی رومیزی و کارتی
برد گیم
بازی رومیزی و کارتی
برد گیم
بازی فکری
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
/ خبرگزاری مهر
قزوین نخستین چراغ رویداد ملی بازیستا را روشن کرد
قزوین- حوزه هنری قزوین که دبیرخانه مرکزی رویداد ملی بازیستا است با برپایی اولین دوره آموزشی رویداد و حضور دانشآموزان دوره متوسطه اول و دوم قزوین نخستین چراغ آن را روشن کرد.
قزوین
بازی های رایانه ای
قزوین
بازی های رایانه ای
حوزه هنری قزوین
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
/ خبرگزاری ایلنا
بنیاد بازیهای رایانهای نیاز به بازنگری دارد
هفتمین جلسه شورای معین ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور با ریاست دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر حوزههای علمیه خواهران، نماینده شورای سیاستگذاری فرهنگی بینالملل، مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای …
حوزه علمیه
شورای عالی انقلاب فرهنگی
حوزه علمیه
شورای عالی انقلاب فرهنگی
مجلس شورای اسلامی
سینما
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
/ خبرگزاری ایسنا
وجود ۴ میلیون گیمر حرفهای در کشور/ لزوم بهروزرسانی بنیاد بازیهای رایانهای
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: بنیاد بازیهای رایانهای بر مبنای مصوبه سال ۱۳۸۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده که نیاز به بهروزرسانی دارد و لازم است مصوبه مذکور با لحاظ ظرفیتهای شورای عالی فضای مجازی، احصاء خلاءهای قانونی حوزه توسعه و تنظیمگری، مشارکت و بهرهگیری از تشکلهای مردمی دارای …
شورای عالی انقلاب فرهنگی
شورای عالی انقلاب فرهنگی
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۸:۵۳
۳۶۵ روز
تبریک روز پدر
اخبار گوشی موبایل
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی
جمعه ۱۲ بهمن ۱۴۰۳ -
31 January 2025
دریافت اخبار بیشتر
۳۶۵ روز
تبریک روز پدر
اخبار گوشی موبایل
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی