جانشین برندن راجرز و فاجعه کامل در سلتیک!
پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه سلتیک پس از جدایی برندان راجرز، تصمیم گرفت مسیر متفاوتی را انتخاب کند و هدایت تیم را به ویلفرد نانسی، سرمربی سابق حاضر در امالاس، بسپارد؛ انتخابی که در نگاه اول جسورانه و آیندهنگرانه به نظر میرسید، اما شروع کار او در گلاسگو به بدترین شکل ممکن رقم خورده است. به گزارش فوتبالی، …