VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۳ -
1 February 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
شاخص رضایت مشتریان
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
/ روزنامه دنیای اقتصاد
اهمیت انتخاب شرکت عرضهکننده خودرو در بازار رقابتی امروز
در بازار پررقابت امروز، ادامه دار بودن عرضه خودرو و خدمات پس از فروش مناسب، به معیارهای کلیدی خریداران خودرو تبدیل شده و این خدمات نه تنها بر میزان رضایت مشتریان تاثیر مستقیم دارد، بلکه به اعتبار برندهای خودروسازی و شرکتهای عرضهکننده نیز کمک شایانی میکند.
حقوق
خدمات پس از فروش
حقوق
خدمات پس از فروش
شاخص
قوانین و مقررات
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
/ سایت اقتصاد ۲۴
مدیرعامل بیمه نوین: صنعت بیمه بر اساس شاخصهای اعلامی رئیس جمهوری و وزیر اقتصاد به دنبال جلب رضایت مشتریان است | اقتصاد24
حسین کریمخانزند گفت: «با توجه به شاخصی که توسط رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس کل بیمه مرکزی تعیین شده امیدوار هستیم تا صنعت بیمه رضایت مردم را جذب کند.»
بیمه نوین
بیمه نوین
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
/ روزنامه صمت
برتری ایساکو در شاخص رضایت مشتریان خدمات پس از فروش کشور
طبق آخرین ارزیابی شرکت ISQI، ایساکو در تابستان سال ۱۴۰۳ موفق شد با کسب امتیاز ۸۰۹ در شاخص رضایت مشتریان، بار دیگر جایگاه خود را به عنوان برترین شرکت حوزه
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
/ روزنامه مردم سالاری
رضایت مشتریان ایرانخودرو از خدمات پس از فروش رکورد جدیدی ثبت کرد - مردم سالاری آنلاین
براساس نتایج نظرسنجی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از هموطنان، شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو)، در شهریورماه امسال رکورد جدیدی در شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ثبت کرد.
ایساکو
ایران خودرو
ایساکو
ایران خودرو
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
/ خبرگزاری ایلنا
رشد چشمگیر ضریب خوشقولی تولید محصولات سرد، پوششدار و کلاف گرم فولاد مبارکه
تحویل بهموقع سفارشها یکی از عوامل مهم در رضایت مشتریان است که دستیابی به آن در گرو داشتن فرایندهای دقیق برنامهریزی تولید، فروش و تولید و همچنین اجرای دقیق این فرایندها و بهبود مستمر و بهروزرسانی آنهاست. میزان رضایت مشتریان از تحویل بهموقع، بهصورت مرتب در قالب نظرسنجی پایش میشود. برای اندازهگیری …
فولاد مبارکه
فولاد مبارکه
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
/ سایت دیجیاتو
اپل در شاخص رضایت مشتریان آمریکایی، سامسونگ را پشت سر گذاشت
بسیاری از خریداران مشخصاتی مانند کیفیت گرافیکی، سهولت دسترسی به نرمافزارها و کیفیت صدا را در اولویت خرید قرار دادهاند.
اپل
سامسونگ
اپل
سامسونگ
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
/ سایت بورس نیوز
مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا نقش مؤثری در حفظ و ارتقای رضایتمندی مشتریان دارد
قائممقام مدیرعامل بانک سینا در بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان بانک، بر جایگاه و نقش اثرگذار این مرکز در حفظ و ارتقای شاخص رضایتمندی مشتریان از طریق پاسخگویی دقیق و سریع تأکید کرد.
بانک سینا
وسینا
بانک سینا
وسینا
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
/ روزنامه دنیای اقتصاد
وعده خودرویی وزیر صمت
دنیای اقتصاد: وزیر صمت گفت: در حال پیگیری برنامه جامعی در صنعت خودرو هستیم تا در سال جاری همزمان هم تولید خودرو و هم کیفیت خودرو افزایش یابد. عباس علیآبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، افزود: در نشستی با خودروسازان به طرحی دست پیدا کردیم تا با تلاش برای فراهمسازی ملزومات، به وضعیت مطلوب کمی برای رفع نیاز …
تولید خودرو
صنعت خودرو
تولید خودرو
صنعت خودرو
وزیر صمت
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
۳۶۵ روز
تبریک روز پدر
اخبار گوشی موبایل
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی
شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۳ -
1 February 2025
دریافت اخبار بیشتر
۳۶۵ روز
تبریک روز پدر
اخبار گوشی موبایل
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی