کاهش سهمیه بازیکنان خارجی لیگ برتر با 2 قانون جدید
پایگاه خبری فوتبالی- تعداد سهمیه بازیکنان خارجی تیمهای لیگ برتری کاهش یافت.به گزارش فوتبالی، هیات رییسه فدراسیون فوتبال امروز با برگزاری جلسه، درمورد موضوعات مختلف برگزاری لیگ برتر در فصل بیست و ششم، تصمیم گیری کرد.در این جلسه علاوه بر تصمیم گیری درمورد 18 تیمی شدن لیگ جدید، شروع نقل و انتقالات پیش …