حسین لامعی: هومن سیدی از نوابغ دیالوگنویسی است
سینما نوین/ حسین لامعی منتقد سینما با تمجید از هومن سیدی برای ساخت سریال «وحشی» نوشت: بعد از «آفریقا» و «۱۳»، در «روزنامه اعتماد» و «کافهسینما» نوشته بودم که «هومن سیدی»، بهترین «دیالوگنویسِ» ایران است. آن زمان همه گفتند این ادعا، خیلی بزرگ است. گفتم درکش برای شما بزرگ است. بعدها میفهمید… الان بی