چهارشنبه, ۹ بهمن, ۱۳۹۸ / 29 January, 2020
فم تریپ
ابتکار بندر شهید رجایی برای ایجاد کمپین فم تریپ «دریا را ۳۶۰ببین»
مهر / ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ / اقتصادی
ابتکار بندر شهید رجایی برای ایجاد کمپین فم تریپ «دریا را ۳۶۰ببین»
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد: کمپین «دریا را۳۶۰ درجه ببین» با هشتگ «SeeSea۳۶۰#» و ابتکار اجرای فم تریپ(تور رایگان آشناسازی) در بندر شهید رجایی راه اندازی شد.
  اله مراد عفیفی پور  بنادر ودریانوردی هرمزگان  بندر شهید رجایی
(ویدئو) جنجال
فرارو / ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ / فیلم
(ویدئو) جنجال "فم‌تریپ" در ایران
در روزهای گذشته مخاطبان رسانه‌های فارسی و شبکه‌های اجتماعی ایرانیان با واژه جدیدی در صنعت گردشگری آشنا شدند و البته آن‌ها که بیشتر کنجکاو و حساس بودند، خود را درگیر جنجالی یافتند که از انتشار عکس‌های چند مهمان خارجی در فضاهای گردشگری ایران آغاز شد.
  فم تریپ  هدی رستمی  گردشگری
رونق صنعت گردشگری ایران با #فم_تریپ
دیدارنیوز / ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ / اجتماعی
رونق صنعت گردشگری ایران با #فم_تریپ
این روز‌ها در کشور هشتگ #فم_تریپ و #lestfeeliran بسیار روی بورس است و بسیاری از دنبال کنندگان فضای مجازی تا حدودی با این رویداد در کشور آشنا شده‌اند. به تازگی در حوزه گردشگری نام فم‌تریپ یا فم‌تور زیاده شنیده می‌شود. فم به معنای آشنایی است که وقتی در کنار تریپ به معنی سفر قرار بگیرد یعنی سفر ارزان و گاهی رایگان که برای آشنایی با مقاصد گردشگری توسط مجریان گردشگری برگزار می‌گردد. در حقیقت از متخصصان عرصه گردشگری از جمله عکاسان، بلاگرها، لیدر‌های تور و روزنامه نگاران کمک می‌گیرند تا به معرفی شهر و جاذبه‌های گردشگری بپردازند و خیلی از کشور‌ها از راه فم تریپ ذهنیت اشتباه درباره کشورشان را تغییر می‎دهند.
55 آنلاین / ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ / ...
«فم تریپ» ایران و جنگ موافقان و مخالفان
بسیاری از کشورهای منطقه حاضرند با صرف میلیون‌ها دلار به نصف چنین دستاوردی برسند، نمونه‌های اخیر آن فم تریپ کشور ازبکستان و عربستان.
فم تریپ کجا را نشانه رفت؟
روزنامه خراسان / ۱۳۹۸-۰۷-۲۰ / فرهنگی و هنری
فم تریپ کجا را نشانه رفت؟
حتما این روزها شما هم در فضای مجازی درباره عبارت و هشتگ «فم تریپ» و «Feel Iran» که در میان کاربران شبکه های اجتماعی رایج شده است، آشنا شده اید. فم تریپ«Familiarization Trip» که به اختصار FAM Trip خوانده می‌شود گونه‌ای از سفر است که در آن فعالان حوزه گردشگری خودشان به مقصد سفر می‌کنند و تجربه دست اولی کسب شده از مقصد را با مخاطبان و حتی مشتریانشان به اشتراک می گذارند.