واکنش پیاتزا به باخت والیبال ایران مقابل آمریکا | اندیشه قرن
روبرتو پیاتزا پس از شکست سه بر صفر شاگردان مقابل آمریکا در هفته دوم لیگ ملتها، اظهار داشت: میدانید، مقابل آمریکا شکست خوردیم. مقابل یک تیم باتجربه شکست خوردیم. به تیمی باختیم که هر زمان سرویس را در زمین خودشان در اختیار داشتند، توانستند بازی را ببرند. اما ما در دو ست در همان سطح آنها بازی کردیم، …