سازمان نظام پزشکی ایران به عضویت انجمن پزشکی جهانی (WMA) درآمد
محمد رئیسزاده، رئیس سازمان نظام پزشکی درباره روند این عضویت میگوید: از اواخر سال گذشته، شورای دیپلماسی سلامت و روابط بینالملل با حضور وزارت بهداشت، وزارت امور خارجه، وزارت گردشگری، هلال احمر و سایر ارگانهای مرتبط با دیپلماسی سلامت تشکیل و از همان زمان اقدامات فشردهای آغاز شد و در نهایت در هفتاد …